Sposób załatwiania spraw
Elektroniczna skrzynka podawcza
Sposoby załatwiania spraw w Szkole Podstawowej nr 12:
- Sekretariat szkoły przyjmuje podania, wnioski i pisma interesantów.
- Korespondencję można dostarczyć osobiście lub droga pocztową.
- Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.
- Sekretariat szkoły udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw.
- Godziny urzędowania sekretariatu: od poniedziałku do piątku w godz. 7.30–15.30
Dziennik zmian strony
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 27-03-2015 - Uwzględnienie wytycznych WCAG 2.0
- 27-04-2012 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 802