Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Deklaracja Dostępności

Wstęp

Publiczna Szkoła Podstawowa nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej:

Daty publikacji i aktualizacji

  • Data publikacji strony internetowej: 2012-04-25.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-02-04.

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne
  • Niektóre pliki do pobrania nie są dostępne cyfrowo (np. Sprawozdania finansowe). W takiej formie są generowane w oprogramowaniu, którym dysponuje placówka. Szkoła nie ma wpływu na formę dokumentu.
  • Strona zawiera odnośniki do stron zewnętrznych - strony te nie są w pełni dostępne cyfrowo.
  • Część plików do pobrania nie jest dostępna cyfrowo - pliki te zostały zamieszczone przed wejściem w życie ustawy i będą udostępniane w sposób alternatywny.

Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej

  • Niniejsze oświadczenie sporządzono dnia: 2020-06-04.
  • Oświadczenie zostało ostatnio poddane przeglądowi w dniu: 2024-03-29.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Skróty klawiaturowe

Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt:

  • osoba kontaktowa - Łukasz Jakubowski, Beata Pruszczyk, Agnieszka Rogowska, Karolina Majchrzak,
  • adres e-mail - sp12@sp12.piotrkow.pl,
  • numer telefonu - 44/646 68 58 ,
  • adres do korespondencji - Szkoła Podstawowa nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego, ul. Belzacka 104, 97-300 Piotrków Trybunalski .

Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Informacje na temat procedury wnioskowo-skargowej

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.

Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem.

Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich

Dostępność architektoniczna

Szkoła Podstawowa nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego mieści się w Piotrkowie Trybunalskim, przy ul. Belzackiej 104.

Szkoła dysponuje parkingiem dla samochodów bez wydzielonych miejsc dla osób z niepełnosprawnościami.

Do wejścia głównego prowadzą schody (9 stopni), zabezpieczone poręczami z obu stron. Budynek posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnościami.

Po wejściu do budynku znajduje się portiernia. Pracownik, po zweryfikowaniu danych osoby wchodzącej, kieruje ją do odpowiedniej komórki w celu załatwienia sprawy.

W przypadku obsługi osób z niepełnosprawnościami pracownik szkoły podejmuje odpowiednie czynności umożliwiające ww osobie realizację celu wizyty.

Na terenie placówki jest możliwość korzystania z tłumacza języka migowego.

Wnętrze budynku szkoły nie jest przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami (budynek trzykondygnacyjny, bez wind, podjazdów oraz platform).Podjazd znajduje się jedynie przy sali gimnastycznej.

Jest możliwość wejścia na teren szkoły z psem asystującym po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu spotkania.

Warunki wejścia na teren placówki z psem asystującym:

  • Pies powinien posiadać uprząż.
  • Właściciel musi okazać dokument potwierdzający status psa.
  • Właściciel musi posiadać zaświadczenie potwierdzające wymagane i aktualne szczepienia.

Rekomendujemy załatwianie spraw telefonicznie - 44/646 68 58 bądź drogą mailową - sp12@sp12.piotrkow.pl

Aplikacje mobilne

Szkoła nie posiada aplikacji mobilnych